O mnie

Moje zdjęcie
Pomyśl zanim jeszcze raz nazwiesz mnie perłą najczystszych mórz.

czwartek, 9 września 2010

Przechylił się w moją stronę, aby zabić tego cholernego pająka. Pierwszy raz byliśmy tak blisko, z dala od ludzkich spojrzeń, zdani tylko na łaskę własnych instynktów. Pomyślałam o tym, przemykając oczy. Poczułam każdy milimetr kwadratowy mojej skóry, ogarniające ciepło, oczekiwanie, zatrważającą świadomość jego obecności. Była w tym wszystkim bezwzględność, bo nad żadnym z doznawanych wrażeń nie umiałam zapanować. Umiałam tylko pytać samą siebie bezładnie i uporczywie. Czy to  jest miłość.?  Czy to właśnie jest miłość.??

4 komentarze:

  1. Bo ja tejj, jestem romantycznaa.;**

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu by nie.?;D xDD Napisz jakoś powieść.;pxDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Powieść.? Kurde, ja nie mam czasu. Weś tejj, ja to się na polskim wykażęę.;d

    OdpowiedzUsuń