O mnie

Moje zdjęcie
Pomyśl zanim jeszcze raz nazwiesz mnie perłą najczystszych mórz.

wtorek, 31 sierpnia 2010

Zastanawia  mnie dlaczego, się tak dziwnie ostatnio zachowuję.
Głupawki, non stop. I wszystkich tym już wkurzam.xD
Powiedzmy, że dlatego, bo wszystko mi się ostatnio nudzi.
Ale od środy na szczęście, znów tańce, ale tylko 1,5 h.
Ale środa to również tragedia, której nie będę tudzież opisywać.

Więc w związku z tym, że znów nabiera mnie głupawka. Idę dręczyć siostrę.

I jeszcze to głupie trampki muszę zamówić.Żall.



Więc dodaję tego mojego pulpeta, a właściwie dwa. No i moje nogi widać...xD



Jestem jeszcze zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić.

3 komentarze:

  1. Igguuch.;* Martyna dojrzewasz.xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha... Dlatego, że mam wieczną głupawkę.? Kingo , Otóż nie na tym polega dojrzewanie. Poczytaj sobie...xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Teej ja sobię żartuje a ta wszystko bierzę na poważniee.żall.xDD

    OdpowiedzUsuń